ទំព័រដើម  /  ព័ត៌មាន និងសេចក្តីប្រកាស  /  ព័ត៌មានសាលារាជធានី  /  អភិបាល: ជួសជុលលូជាមុនការងារនៅឆ្នាំ 2014 ផ្លូវគឺ...

អភិបាល: ជួសជុលលូជាមុនការងារនៅឆ្នាំ 2014 ផ្លូវគឺបន្ទាប់

ថ្ងៃចេញផ្សាយ: Tuesday, April 28, 2015, 10:46 AM

នៅរសៀលថ្ងៃទី 08 ខែមករាឆ្នាំ 2014 នេះឯកឧត្តមអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញប៉ាសុជាតិវង្សបានដឹកនាំមន្រ្តីបច្ចេកទេសនៃ សាលារាជធានីភ្នំពេញដើម្បីពិនិត្យការងារជួសជុលផ្លូវវេងស្រេងនិងផ្លូវអ៊ូ ដើម-កប់ស្រូវដែលត្រូវបានគេកំពុងត្រូវបានសាងសង់ដោយបេតុងដែកថែប-របារគោលបំណងទៅ សួរអ្នកចុះកិច្ចសន្យា ដើម្បីធានាបាននូវស្តង់ដារបច្ចេកទេសនិងមានគុណភាពល្អត្រឹមត្រូវ។ ក្នុងអំឡុងពេល ទស្សនកិច្ចនេះឯកឧត្តមអភិបាលរាជធានីភ្នំពេញប៉ាសុជាតិវង្សបានលើកឡើងថា ក្នុងឆ្នាំ 2014 នេះសាលារាជធានីភ្នំពេញនឹងធ្វើការលើការកែលម្អប្រព័ន្ធលូជាអាទិភាពរបស់ខ្លួន ដើម្បីបង្វែរទឹកភ្លៀងចេញពីទីក្រុងនេះ។ បន្ទាប់មកជួសជុលផ្លូវនឹងមកក្រោយចាប់តាំងពីបានដំឡើងប្រព័ន្ធលូ / លូ។ ការនេះនឹងធានាបាននូវគុណភាពដ៏ល្អនៃផ្លូវសម្រាប់ការប្រើប្រាស់រយៈពេលវែង។

វេ ងស្រេង, ផ្លូវ 6,500m មួយដែលចាប់ផ្តើមពីស្ថានីយ៍ប្រេងសាំង Sokhimex ខណ្ឌដង្កោដើម្បីចោមចៅ Rountabout ត្រូវបានកសាងឡើងចាប់តាំងពីថ្ងៃទី 21 ខែវិច្ឆិកាឆ្នាំ 2013 ដោយ 0.2m ដែកថែប-របារចិញ្ចើមផ្លូវបេតុងដែលមានទំហំទទឹង 22m និងការសរុបចំនួន 14,300 m2 បន្ទប់គេង 6 ផ្លូវដោយមាន ឧទ្យាន 2.5 លាននៅតាមបណ្តោយពាក់កណ្តាលនៃផ្លូវនិងជាមួយចិញ្ចើមផ្លូវនៃ 3m គ្នាបាន; នេះនឹងចំណាយអស់ប្រហែល 10.576.000 ដុល្លារអាមេរិក។ រហូតមកដល់ពេលនេះផ្លូវនេះត្រូវបាន concreted និងការងារជួសជុលនេះនឹងធ្វើឱ្យប្រជាជនដែលរស់នៅតាមបណ្តោយពិតជាមានអារម្មណ៍ រីករាយផងដែរ។

បន្ទាប់ពីបានត្រួតពិនិត្យការងារជួសជុលផ្លូវវេងស្រេង ឯកឧត្តមអភិបាលបានបន្តទៀតដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់លោកដើម្បីពិនិត្យមើលផ្លូវអ៊ូ ដើម-កប់ស្រូវ។ ការទទឹង 4.043m 11 ដោយមានផ្លូវបេតុងកម្ពស់ 0.2m គឺជាដែកថែប-របារត្រួសត្រាយដោយឆ្លងកាត់សង្កាត់ឃុំចៅ, ឃុំត្រពាំងអង្គការគ្រួសារនិងសំរោងក្រោមខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យ។ ផ្លូវនេះត្រូវបានចាប់ផ្តើមការងារស្តារនីតិសម្បទារបស់ខ្លួននៅពេលដែល ចាប់តាំងពីចុងឆ្នាំ 2010 ដោយក្រាលកៅស៊ូទេប៉ុន្តែវាត្រូវបានរងការខូចខាតយ៉ាងធ្ងន់ធ្ងរដោយសារតែរថយន្ត ធុនធ្ងន់និងសំភារៈ; ដូច្នេះសាលារាជធានីភ្នំពេញបានសម្រេចចិត្តដើម្បីកសាងជាថ្មីម្តងទៀតដោយបេតុង ដែកថែប-របារដោយមាន 3 ដំណាក់កាល: ជំហានទី 1 ចាប់ផ្តើមពីផ្លូវជាតិលេខ 1 ទៅស្ថានីយ៍សំរោងដែលមានទំហំទទឹង 11m និង hieght 0.2m, ជំហានទី 2 មកពីស្ថានីយ៍សំរោងដល់ស្ពានលីយ៉ុងផាត់និងទី 3 ដោយបង្កើនទទឹងរបស់ខ្លួនដើម្បី 60m ជាដំណាក់កាលចុងក្រោយរបស់ខ្លួនហើយផ្លូវនេះនឹងអាចផ្ទុកឧបករណ៍ធុនធ្ងន់ / រថយន្តរហូតដល់ទៅ 30 តោន។ រហូតដល់ពេលនេះផ្លូវនេះគឺមានប្រហែល 40% ស្ថិតនៅក្រោមការសាងសង់។ បន្ទាប់មកឯកឧត្តមអភិបាលបានបន្តដំណើរទស្សនកិច្ចរបស់លោកដើម្បីពិនិត្យមើល ប្រព័ន្ធលូបង្ហូរទឹក / និងស្ថានីយ៍បូមទឹកទួលសំពៅទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងខណ្ឌពោធិ៍សែនជ័យដែលត្រូវបាន ត្រូវបានស្ថិតនៅក្រោមការសាងសង់។